افتتاح چند پروژه‌ گردشگری در استان گیلان

هم‌زمان با هفته دولت، چند پروژه گردشگری با حضور مسئولان استانی در گیلان افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان، هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت اقامتگاه بوم گردی «میشین» با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون ریال سهم آورده بخش خصوصی و میزان اشتغال 4 نفر در روستای اشکلک، بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر افتتاح شد.

این مراسم با حضور فرماندار و معاونین فرماندار و مسئولین شهرستان رودسر برگزار شد.

این واحد اقامتی در عرصه‌ای به مساحت 2000 مترمربع با بنایی به زیربنا 180 مترمربع در دوطبقه به مدیریت خانم حوا اسماعیلی به بهره‌برداری رسید.

اقامتگاه بوم گردی «داروک» از دیگر پروژه‌هایی است که با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر چهار میلیارد ریال سهم بخش خصوصی و دو میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات دولتی با اشتغال سه نفر، در گوراب زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا افتتاح شد.

 این واحد اقامتی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان، فرماندار صومعه‌سرا، معاونین اداره‌کل و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

اقامتگاه بوم گردی «داروک» در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با زیربنای 300 مترمربع در دوطبقه و چهار واحد پذیرایی به مدیری آقای علی وهابی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کارگاه صنایع‌دستی معرق چوب تندیس در بخش مرکزی رشت نیز از دیگر پرویه هایی است که با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان افتتاح شد.

کارگاه صنایع‌دستی معرق چوب با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 300 میلیون ریالی بخش خصوصی و دو میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات دولتی با میزان اشتغال دائم سه نفر، در بخش مرکزی رشت در مسیر رشت به خمام به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1398060539

برچسب‌ها