برگزاری کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال گردشگری»

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: «کارگاه آموزشی \"بازاریابی دیجیتال گردشگری\" روز گذشته، 5 شهریورماه در محل معاونت گردشگری برگزار شد.»

به گزارش میراث آریا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: «پیرو دستورات دکتر مونسان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دفتر آموزش و مطالعات گردشگری، اداره‌کل منابع انسانی و رفاه، دوره‌های آموزشی توانمندسازی نیروی‌انسانی شاغل در معاونت گردشگری در دستور کار قرار داده است، لذا به دنبال این رویکرد کارگاه آموزشی \"بازاریابی دیجیتال گردشگری\" به عنوان سومین دوره آموزشی مربوطه در محل معاونت گردشگری برگزار شد.»

او افزود: «در کارگاه آموزشی \"بازاریابی دیجیتال گردشگری\" کارشناسان با شیوه‌ها و روش‌های جدید و به‌روز بازاریابی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین برای نفوذ در بازارهای گردشگری جهان و کسب سهم بیشتر از گردشگران بازارهای هدف، آشنا شدند.»

مدیرکل آموزش و مطالعات گردشگری معاونت گردشگری برپایی این دوره‌ها را مهم، ادامه‌دار و اثربخش عنوان کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: «تصمیم بر آن است تا کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌هایی نظیر اکو توریسم، الگوهای رفتاری و بازاریابی دیجیتال در سایر استان‌ها نیز برگزار شود.»

دو کارگاه آموزشی پیشین نیز با عناوین «الگوهای رفتاری گردشگری» و نیز «زبان تخصصی گردشگری» طی ماه‌های گذشته سال جاری برگزارشده است.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 1398060614

برچسب‌ها