نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح» در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران

نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح» روز شنبه 30 شهریورماه هم‌زمان با روز جهانی صلح در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح» حاصل تلاش جمعی از کودکان ایرانی است که به همت گروه کودک و فرهنگ و با حمایت معنوی کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران در این مجموعه برگزار می‌شود.

این مجموعه آثار در یک پروژه فرهنگی هنری دو ساله خلق شده و در آن کودکان دبستانی به همراه والدین خود با شرکت در کارگاه های مرتبط با نمایشگاه های «موزه لوور در تهران» و «باستان‌شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه‌ درنتس» برگزار شده در موزه ملی ایران و همچنین گشت های فرهنگی «من در باغ ها و خانه های ایرانی» برگزار شده در مجموعه نیاوران و دیگر موزه ها، ضمن قرار گرفتن در روندی صلح آمیز با فرهنگ های مختلف و تبادلات آن ها آشنا شده و برداشت خود را به تصویر کشیده اند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه «کتاب بخوانیم و بازی کنیم» ساعت 11 صبح ویژه کودکان هفت تا ۱۲ ساله اجرا می شود و در آن بچه ها با خواندن و فعالیت‌های شاد مربوط به کتاب «پیروزمندان»، مفهوم گفت‌وگو و عدم خشونت را می‌شناسند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه یک روزه می‌ضشتوانند روز شنبه 30 شهریور ماه از ساعت 9 تا 18 به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 19 فعال است.

انتهای پیام/

کد خبر 139806281

برچسب‌ها