رالی گردشگری خودروهای تاریخی از مجموعه نیاوران استارت خورد

رالی گردشگری خانوادگی ویژه خودروهای تاریخی در مسیر تهران ـ سمنان و مسیر بازگشت سمنان ـ تهران با هدف تحقق شعار «استان سمنان مقصدی زیبا و به‌یادماندنی» صبح امروز پنجشنبه چهارم مهرماه از مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران استارت خورد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این رالی دو روزه به همت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با رویکرد توسعه گردشگری و ترویج فرهنگ اتومبیل‌رانی ایمن و با شرکت بیش از سی خودروی تاریخی متعلق به دهه‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی صبح امروز از مسیر این مجموعه آغاز شد.

رالی خودروهای تاریخی و کلاسیک به‌عنوان رویداد گردشگری و ورزشی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تفاوت‌های زیست‌محیطی مناطق مختلف استان سمنان به‌ عنوان یک جاذبه گردشگری و تعریف مسیرهای جدید برای گروه‌‌های مختلف طبیعت‌گردی برگزار شده است.

این رالی مسابقه سرعت نیست و ملاک برگزیده شدن در آن نحوه صحیح نقشه‌خوانی، مسیریابی و رانندگی صحیح و اصولی است که بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی و با رعایت قوانین داخلی کشور در جاده‌‌های عمومی برگزار می‌شود و در پایان پنج نفر از رانندگان و نقشه‌خوانان بر‌تر معرفی می‌شوند و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 139807045

برچسب‌ها