دکتر مونسان وارد سیستان و بلوچستان شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور شرکت در مراسم رسمی روز جهانی گردشگری، دقایقی پیش وارد سیستان و بلوچستان شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان صبح امروز 6 مهر 98 وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانی قرار گرفت.

مراسم رسمی روز جهانی گردشگری برای اولین بار در سیستان و بلوچستان و در استانی غیر از تهران برگزار می‌شود که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز به همین منظور وارد این استان شده است.

حضور در گلزار شهدای زاهدان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، شرکت در مراسم روز جهانی گردشگری و نشست در شورای راهبردی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در استانداری از برنامه‌های سفر دکتر مونسان به این استان است.

افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری استان از طریق ویدئوکنفرانس، بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی استان که در حاشیه مراسم روز جهانی گردشگری برپا شده است، بازدید از اولین دهکده گردشگری کشور و کمپ صاحب‌الزمان و نیز افتتاح سفره‌خانه سنتی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398070642

برچسب‌ها