ورود سرمایه‌گذار جدید برای تكمیل مجتمع گردشگری تاج میاندوآب

 مراحل تکمیل پروژه مجتمع گردشگری تاج میاندوآب، با حضور سرمایه‌گذار جدید و موافقت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عملیات اجرایی پروژه مجتمع گردشگری- تفریحی تاج شهرستان میاندوآب که چند سالی بود، بنا به دلایلی توسط سرمایه‌گذار اولیه به حالت راکد و نیمه‌کاره رهاشده بود، اخیراً با حضور سرمایه‌گذار جدید آغاز می شود.
به همین منظور امروز جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذار و مشاوران او در دفتر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی برگزار شد که پس از استماع سخنان و دلایل او و همچنین بررسی مکاتبات و اسناد موجود، نسبت به تغییر مجوز فعالیت و بهره‌برداری از مجتمع گردشگری مورد نظر به نام سرمایه‌گذار جدید موافقت حاصل شد.
با توجه به شرایط موجود، می‌توان انتظار داشت که این مجتمع با حضور گروه سرمایه‌گذار جدید جان تازه‌ای بگیرد و در بازه زمانی مشخص، شاهد افتتاح و به بهره‌برداری آن باشیم.
این مجتمع در حومه شهرستان میاندوآب و نزدیک روستای سوگول تپه قرار دارد و بر اساس طرح و نقشه‌های آن شامل بخش‌های متنوعی همانند، سوئیت های اقامتی، چمن بازی، سفره‌خانه‌های سنتی، رستوان به‌روز و سالن همایش خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398070813

برچسب‌ها