برگزاری نمایشگاه «قصه‌های کهن در هنر کودکان» و کارگاه «من و کره زمین» در مجموعه نیاوران

«قصه‌های کهن در هنر کودکان» از تاریخ 16 تا 19 مهرماه در گالری هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، میزبان علاقه‌مندان است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نمایشگاه گروهی که با همکاری موزه مجازی بین‌المللی هنر کودک و آموزشگاه هنرهای تجسمی بادبادک برگزارشده است، 91 اثر از آثار هنرهای تجسمی کودکان 4 تا 7 ساله را به نمایش می‌گذارد.

آثار این نمایشگاه بر اساس داستان‌ها و روایت‌های کهن ایران‌زمین، با رسانه و تکنیکی متفاوت خلق‌شده است. در این روند داستان‌هایی از اساطیر و شاهنامه برای کودکان روایت شد و آن‌ها درک و دریافت خود را با تخیل و تجربه زیستی خود درآمیخته و به تصویر کشیده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «قصه‌های کهن در هنر کودکان» می‌توانند از تاریخ 16 تا 19 مهرماه از ساعت 9 تا 16 به گالری هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان کارگاه «من و کره زمین»

در پنجمین روز از هفته ملی کودک، کارگاه «من و کره زمین» با همکاری کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران در این مجموعه برگزار می‌شود.

این برنامه ویژه کودکان 7 تا 12 سال است و بچه‌ها با شرکت در این کارگاه یک‌روزه در مورد تغییرات زیست‌محیطی می‌آموزند و نظرات خود را در قالب تولید پوستر بیان می‌کنند.

این ویژه‌برنامه روز چهارشنبه 17 مهرماه طی دو نوبت در ساعات 10 تا 12 و 16 تا 17 در محوطه باغ کتیبه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398071627

برچسب‌ها