سفر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به ایران، پروژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «سفر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به ایران کار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. ما برای امر تبلیغات، مبارزه با ایران‌هراسی و معرفی چهره واقعی ایران کارهای مختلفی را در زمینه تبلیغات انجام می‌دهیم.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، دکتر علی‌اصغر مونسان امروز 18 مهرماه، در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز دوم و آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی، این سخنان را در جمع خبرنگاران نظر شما در خصوص سفر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به ایران و پروژه خانمی که این کار را انجام می‌دهند و گردشگران معروف خارجی را به ایران می‌آورند چیست و آیا از آن حمایت می‌کنید، بیان کرد و ادامه داد: «یکی از حوزه‌ها این است که چهره‌های معروف را به ایران بیاوریم، ایران را به آن‌ها بشناسانیم تا از نزدیک فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و بناهای تاریخی ما را ببینند. این گروه معرفی خوبی انجام دادند، گسترش آن در خارج از کشور زیاد بود و تصاویر بسیار خوبی را به خارج از کشور ارسال کردند. این بخشی از برنامه‌های تبلیغات و معرفی کشور است که حتما ادامه خواهیم داد.»

همچنین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم و آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی  اظهار کرد: «یک سال و نیم گذشته در عید ۹۷، اینجا محوطه‌ای بود که مناسب جایگاه حکیم فردوسی نبود و امروز من از تلاش شهرداری و شهردار و همکاران اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در خصوص این پروژه تشکر می‌کنم.»

او با اشاره به تقاضای شهردار برای مشارکت در احیای توس، اظهار کرد: «ما مشارکت کامل خواهیم داشت، مدیرکل میراث فرهنگی نیز باید همکاری کامل داشته باشند و کار باید با هماهنگی استاندار انجام شود، هرچه استاندار تصمیم بگیرد مورد تایید ماست. آمادگی داریم که اگر نقاط اختلافی وجود دارد، به‌سرعت حل کنیم، نباید مانع اجرای طرح‌های خوب شهری شد. باید اینجا به محوطه‌ای خوب در کنار مشهد تبدیل و از این فضا استفاده مطلوب شود.»

مونسان درخصوص سند راهبردی توس، تصریح کرد: «قرار شد پیرو کار خوبی که شهرداری مشهد انجام داده، طرح جامع ۳۶۰ هکتار را مهیا و تایید کنیم تا شهرداری بتواند ادامه دهد.»

انتهای پیام/

کد خبر 139807182

برچسب‌ها