بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان، فریدون اللهیاری روز چهارشنبه 24 مهرماه، در دیدار با رضوانی سردبیر ماهنامه اجتماعی و فرهنگی نشریه برای فردا اظهار کرد: «بدون شک برندها توسط دولتها ایجاد نمیشوند بلکه توسط فعالان بخش خصوصی با تعریف یک نماد و حتی تنوع در تولید محصول که استاندارد و کیفیت خدمات کالا در آن منظور شده باشد، ایجاد میشوند.»
او گفت: «امروز و در برنامهریزی برای توسعه گردشگری پس از عبور از مرحله نهادینه شدن گردشگری، باید به دنبال افزایش کیفیت خدمات گردشگری باشیم، لذا برندسازی توسط بخش خصوصی در حوزه گردشگری میتواند نقش مهمی در توسعه پایدار گردشگری داشته باشد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان همچنین در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: «در هرگونه تعریف برند در صنعت گردشگری باید توجه داشته باشیم که برندسازی برای معرفی یک مقصد گردشگری، مفهومی مشخص دارد و برندسازی برای معرفی محصولات گردشگری از مفهومی متفاوت برخوردار است، لذا در شهری همانند اصفهان با توجه به تنوع گردشگری آن میتوان از بیش از یک برند گردشگری برای جذب گردشگران و ارائه خدمات گردشگری استفاده کرد.»
او تصریح کرد: «مراجعه به افکار عمومی و دریافت نظرات صاحبنظران در حوزههای مختلف گردشگری نقش مهمی در طراحی و معرفی یک برند گردشگری ایفا خواهد کرد.»
انتهای پیام/