بازدید مشاور امور بانوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تاسیسات گردشگری بوشهر

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور بانوان و خانواده در سفر به استان بوشهر، از تأسیسات گردشگری و برخی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، فریبا رحمان‌پور با همراهی معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر، برخی مدیران کل و فرمانداران استان بوشهر و همچنین جمعی از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی از تاسیسات گردشگری استان بوشهر بازدید به‌عمل آورد.

در این بازدید ضمن بررسی زیرساخت‌ها و پروژه‌های مختلف در چند شهرستان، برای رفع برخی مشکلات همانند راه دسترسی، انشعاب آب و برق و نیز تابلو اطلاع‌رسانی بین جاده‌ای تصمیماتی اتخاذ شد که به‌زودی در کارگروه تخصصی مطرح خواهد شد.

همچنین مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بوشهر نیز در این بازدیدها از رفع مشکلات خود به کمک ظرفیت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر گفت‌و‌گو کردند و در نهایت مقرر شد پس از تشکیل انجمن حرفه‌ای بوم‌گردی استان بوشهر این مشکلات به صورت مکتوب برای رفع آن مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 139808094

برچسب‌ها