پیام تسلیت معاون صنایع‌دستی کشور در پی درگذشت هنرمند جوان اصفهانی

پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان درپی درگذشت سعید کیانی از اساتید جوان و خوش‌ذوق هنر فلزکاری اصفهان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش میراث آریا، متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله وانا الیه راجعون

روزگذشته و هم‌زمان با ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) انتشار خبر ناگوار درگذشت ناگهانی جناب آقای سعید کیانی هنرمند جوان در رشته فلزکاری و فرزند استاد حسن کیانی از اساتید بنام و پیشکسوت هنر فلزکاری استان اصفهان که در سانحه تصادف به دیدار معبودش شتافت باعث تأثر و اندوه فراوان شد.

بدین وسیله درگذشت این هنرمند جوان را به پدر بزرگوارشان استاد حسن کیانی، خانواده محترم ایشان و جامعه هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای این عزیز ازدست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

سعید کیانی، فرزند استاد حسن کیانی متولد 1367 در اصفهان بود و از سن 15 سالگی راه پدر را در هنر فلزکاری در پیش گرفت. او تا پایان عمرش به مدت 16 سال در این رشته فعالیت کرد و دارای مدرک درجه 2 هنری در رشته فلزکاری بود.

پیکر این هنرمند جوان صنایع‌دستی اصفهان که روز گذشته در سانحه تصادف درگذشت، امروز در قطعه نام‌آوران اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398082513

برچسب‌ها