نمایش آثار جدید کتابخانه مرکزی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نمایشگاه تازه‌های کتابخانه مرکزی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده‌ است.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، فریبا فرزام، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره این نمایشگاه گفت: «در این نمایشگاه کتاب‌های تازه‌ای که در طول سال 98 در کتابخانه میراث‌فرهنگی گردآوری شده‌ را به نمایش گذاشته‌ایم. این آثار از طریق خرید از نمایشگاه‌های بین‌المللی و اهدا به این کتابخانه گردآوری شده‌اند.»

او افزود: «این کتاب‌ها به صورت دو مجموعه فارسی و غیرفارسی هستند و زبان بسیاری از آنها روسی است. بخش عمده‌ای از این مجموعه را کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه به پژوهشگاه اهدا کرده است.»

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی پژوهشگاه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: «نمایشگاه تازه‌های آثار کتابخانه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای پژوهشگران این حوزه و آشنایی آنها با تازه‌های نشر در این حوزه می‌تواند بسیار مفید باشد‌.»

نمایشگاه تازه‌های آثار کتابخانه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته کتاب از امروز 26 آبان تا چهارشنبه 29 آبان میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 139808268

برچسب‌ها