نقشه مناسب‌سازی محور خیابان سی‌ تیر تهران تهیه می‌شود

نقشه نقاط مستعد گردشگری دسترس‌پذیر در محور خیابان «سی‌تیر» برای استفاده معلولان و جانبازان معزز، با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بخش‌های فرابخشی مرتبط تهیه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پیرو فعالیت ستاد هماهنگی و مناسب‌سازی کشور و به تبع آن تشکیل جلسات مستمر کارگروه گردشگری معلولان و جانبازان در محل معاونت گردشگری، مقرر شده است تا در راستای اجرایی شدن مصوبات مربوطه ضمن بازدید از محور خیابان سی‌ تیر به عنوان طرح پایلوت، زمینه همکاری فرابخشی مشترک برای تهیه نقشه نقاط مستعد این محور فراهم شود.

بر این اساس، در بازدید صورت گرفته از میدان امام خمینی (ره) تا خیابان سی‌ تیر، تمام اقدامات مناسب‌سازی انجام شده در موزه ملی ایران و نیز ورودی ساختمان‎های تاریخی به‌عنوان جاذبه‌های گردشگری توسط دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، پژوهشکده گردشگری و سایر نهادهای فرابخشی بررسی شده است تا بخش‌های تاثیرگذار در تحقق این پروژه، در جریان نیازها و الزامات محقق شدن این طرح قرار بگیرند.

طرح پایلوت مناسب‌سازی خیابان سی‌ تیر با همکاری سازمان جهانی گردشگری در قالب ارائه مشاوره فنی واجرایی و به صورت مشارکتی و بین‌دستگاهی پیش خواهد رفت و مدیریت اصلی آن به عهده معاونت گردشگری کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398093042

برچسب‌ها