افتتاح 18 واحد بوم‌گردی در استان بوشهر

هم‌زمان با سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان بوشهر، واحد بوم‌گردی بوالخیر در بندر بوالخیر از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان به‌طور رسمی افتتاح شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که امروز دوشنبه 2 دی 98، همزمان با سفر دکتر اسحاق جهانگیری در سفر به استان بوشهر، به این استان سفر کرده است، در افتتاح این واحد بوم‌گردی بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر با هدف رونق صنعت گردشگری و جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی تأکید کرد.

همچنین با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، و همزمان با افتتاح بوم‌گردی بوالخیر، 17 واحد بوم‌گردی دیگر در استان بوشهر به‌صورت نمادین افتتاح شد.

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، میزان سرمایه‌گذاری در اجرای این طرح‌ها افزون بر 131‌میلیارد ریال دانست و گفت: «طرح‌های بوم‌گردی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری اجرا شده است و نقش مهمی در اقتصاد و طرح‌های اشتغال‌زایی مناطق دارد.»

او با بیان این‌که رونق صنعت گردشگری می‌تواند تاثیرات بسزایی در اقتصاد و فرهنگ داشته باشد گفت: «استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری برخوردار است و افتتاح طرح‌های بوم‌گردی ظرفیت‌های گردشگری را بیش از پیش فراهم می‌کند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398100231

برچسب‌ها