نخستین همایش دانشجویی «ایده‌پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری» در قزوین برگزار شد

نخستین همایش دانشجویی «ایده‌پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری» با حضور اساتید و دانشجویان ارشد گردشگری و تجارت الکترونیک و جمعی از فعالان این حوزه روز پنجشنبه 5 دی‌ماه در دانشگاه غیرانتفاعی علامه قزوینی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین، در این همایش مسیح شریف مشاور معاون گردشگری کشور در حوزه رسانه و دیپلماسی به ارائه مقدمه‌ای بر مفاهیم و اصول ایده‌پردازی و تفکر خلاق در حوزه گردشگری پرداخت و مجید منصور رضایی مؤسس و مدیر شنبه شهر و دبیر فصلنامه همشهری معماری مطالبی در خصوص شهر خلاق و گردشگری خلاق ارائه کرد.

سعید ابراهیمیان ارزیاب، داور و منتور بیش از 200 کسب‌وکار حوزه گردشگری به بررسی ایده‌پردازی و ایده‌کاوی در صنعت گردشگری برای شرکت‌کنندگان رشته تجارت الکترونیک پرداخت و عرفان فکری مدرس کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری نیز به‌عنوان میهمان مجازی در این همایش حضور داشت.

نخستین همایش دانشجویی ایده‌پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری به همت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی علامه قزوینی با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398100730

برچسب‌ها