کاخ‌موزه باغچه‌جوق ماکو تا پایان سال برای بازدید عموم آماده می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی بر لزوم تسریع عملیات مرمتی کاخ‌موزه باغچه‌جوق ماکو تا انتهای سال 98 تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری روز گذشته سه‌شنبه 10 دی‌ماه 98 با همراهی مسئول دفتر فنی و ناظر پروِژه از روند مرمت کاخ‌موزه باغچه جوق ماکو بازدید کرد.

در این بازدید که محمدرضا عبدالرحیمی رئیس سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه معاون امور عمرانی این سازمان نیز حضور داشتند، پیمانکار در مورد نحوه اجرا و برنامه زمانی اتمام پروِژه و اولویت‌بندی اقدامات گزارشی ارائه کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این بازدید با اشاره به لزوم اتمام به‌موقع این پروژه گفت: «کاخ‌موزه باغچه جوق یکی از آثار تاریخی مهم استان است که همه‌ساله پذیرای گردشگران فراوانی است.»

جباری خطاب به پیمانکار پروژه تصریح کرد: «با احصای کارهای باقی‌مانده باید عوامل اجرایی افزایش یابد و تا پایان سال این مجموعه برای بازید مسافران نوروزی آماده شود.»

عملیات مرمتی مجموعه مذکور با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان  آذربایجان غربی و سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجراست.

انتهای پیام/

کد خبر 1398101116

برچسب‌ها