تشکر رئیس جمهوری از دکتر مونسان برای ایجاد اشتغال در بخش گردشگری

رئیس جمهوری در بهره برداری از طرح های گردشگری، آبدرمانی،هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، ساماندهی بناهای تاریخی، عملیات اجرایی مراکز اقامتی این استان که از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد، گفت: «از تلاش های دکتر مونسان برای افتتاح این پروژه ها قدردانی می کنم. وزارتخانه شما و همه مردم خوب کشور در بخش گردشگری نقش مهمی دارند.»

به گزارش میراث آریا، رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری استان اردبیل در بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی استان اردبیل گفت: «بخش خصوصی بیشترین نقش را در توسعه گردشگری دارد و نزدیک ترین راه برای رفع مسئله اشتغال، گردشگری است.»

او افزود: «همه تولیدات و همه صنایع برای ما ضروری است و باید آن ها را دنبال کنیم، اما سریعترین راه برای اشتغال جوانان ما گردشگری است و این استان استعداد خوبی برای گردشگری دارد. خوشحال هستم به دلیل پروژه هایی که امروز در این استان افتتاح و عملیات اجرایی آن  برای طرح هایی که در آینده مد نظر است آغاز می شود.»

رئیس جمهوری تصریح کرد: این استان سرشار از ثروت است دارای طبیعت خوب است و در جایگاه مهم مرزی با کشور دوستمان جمهوری آذربایجان است در دولت یازدهم و دوازدهم رابطه گرم و صمیمانه با این دولت داریم طرح های خوبی با مشارکت هم داریم انجام می دهیم. چند طرح بزرگ در پیش رو داریم به سرانجام برسد.»

او افزود: «ر

انتهای پیام/

کد خبر 139810115

برچسب‌ها