برگزاری نشست سرپرست اداره‌کل گلستان با مدیران موزه‌های استان

نشستی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با مدیران موزه‌های استان به‌منظور برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این نشست شنبه 14 دی 98 با حضور احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان، سارا اخوت معاون میراث‌‍‌فرهنگی استان و مدیران موزه‌های سطح استان برگزار شد.

احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در این نشست گفت: «استان گلستان دارای قابلیت و جاذبه‌های بسیاری در حوزه میراث‌فرهنگی است. ازجمله پتانسیل‌های میراث‌فرهنگی این استان موزه‌های آن است که با محتوا و در حوزه‌های مختلف در اقصی نقاط استان در حال فعالیت هستند و همه‌ساله از مسافران و گردشگران زیادی میزبانی می‌کنند.»

او خاطرنشان کرد: «در طول سال به‌ویژه در ایام نوروز موزه‌ها شاهد بازدید جمع کثیری از علاقه‌مندان داخلی و خارجی هستند که مدیران این اماکن تاریخی‌فرهنگی باید تلاش کنند تا امکانات مورد نیاز برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شود.»

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان تأکید کرد: «در ارائه خدمات موزه‌های استان از توانمندی‌های بخش خصوصی و مجامع گردشگری در راستای معرفی و همچنین ایجاد فضاهای پذیرایی سنتی استفاده شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398101526

برچسب‌ها