آگهی فراخوان شناسایی شرکت‌های مجری فعال و توانمند در زمینه گردشگری ـ مجری خانه‌مسافر  منتشر شد

آگهی فراخوان شناسایی شرکت‌های مجری فعال و توانمند در زمینه گردشگری ـ مجری خانه‌مسافر  از سوی شرکت مادرتخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی منتشر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، در متن این فراخوان آمده است: 

«شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به استناد ماده 9 دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی و مدیریت خانه‌مسافر در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های مجری توانمند و دارای سوابق کاری مرتبط با بخش گردشگری براساس شرایط و مستندات تا پایان سال 1399 اقدام کند.

براساس این فراخوان برخورداری از شخصیت حقوقی با موضوع فعالیت در زمینه گردشگری، دارا بودن توانمندی مالی، قانون منع مداخله کارکنان دولت (هیات مدیره نباید کارمند دولت باشد) و داشتن حسن سابقه از  جمله شرایط متقاضیان است.

علاقه‌مندان باید  تصویر اساسنامه، آخرین روزنامه رسمی، تصویر آگهی ثبت و تصویر آخرین تغییرات ثبت شده، صورت های مالی همراه با گزارش حسابرس مربوط به سالهای 1396 و 1397، رزومه مرتبط با فعالیت، کد اقتصادی، شناسه ملی و شماره ثبت شرکت و تصویر شناسنامه و کارت ملی امضاکنندگان تعهدات آور در قرارداد را به دبیرخانه شرکت مادرتخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی ارائه کنند.

این طرح در استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد اجرایی خواهد شد.

از علاقه مندان به همکاری در این زمینه دعوت می‌شود با ارسال درخواست کتبی شامل مستندات و مدارک مربوطه و تصویر کارت شناسایی و معرفی نامه به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، کوچه پیوند ، پله هفتم، پلاک 10، طبقه همکف، مراجعه کنند، و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:88775360-021 تماس بگیرند و یا به پورتال اطلاع رسانی شرکت به نشانی  www.iwtdc.ir مراجعه کنند.

ارائه مستندات هیچ حقی را برای ارائه‌دهنده ایجاد نخواهد کرد و شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی پس از بررسی مستندات نسبت به انتخاب مجری واجد صلاحیت و مناسب اقدام خواهد کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398101538

برچسب‌ها