آگهی فراخوان شناسایی مجری برگزاری نمایشگاه‌های خارجی منتشر شد

فراخوان انتخاب مجری توانمند و واجد شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از سوی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی منتشر شد.  

به‌گزارش میراث‌آریا، در این فراخوان آمده است:

«شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به نمایندگی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مسئول برگزاری پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه‌های خارجی گردشگری خواهد بود.

به این منظور از مجریان نمایشگاهی، فعالان، شرکت‌ها، موسسات، دفاتر خدمات مسافرتی، تشکل‌ها و صنوف حرفه‌ای گردشگری با شخصیت حقوقی ثبت رسمی علاقه‌مند و با شرایط سابقه و تجارب لازم موثر و برخورداری از  استطاعت و توان مالی، فنی و حسن شهرت در این زمینه دعوت به همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان دارای شرایط فوق، فرصت دارند حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 98/10/18 با ارائه درخواست کتبی شامل مستندات و مدارک مربوطه و تصویر کارت شناسایی به دبیرخانه این شرکت به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، خیابان پیوند، کوچه پله هفتم، پلاک 10 طبقه همکف مراجعه و نسبت به ثبت درخواست رسمی اقدام کنند. 

همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن: 9-88678946 تماس حاصل کنند.

درخواست‌ها مطابق فرم‌های ارزشیابی تشخیص صلاحیت مجریان متقاضی در وب سایت شرکت به نشانی www.iwtdc.ir از سوی این شرکت بررسی (ارائه، تکمیل و امضای فرم ارزشیابی به همراه ارسال مدارک مرتبط الزامی است) و نسبت به انتخاب و معرفی مجری منتخب برای هر یک از نمایشگاه‌ها اقدام خواهد شد. همچنین شرکت در قبول یا رد هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398101541

برچسب‌ها