برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان بابل در مجموعه سعدآباد

نمایشگاه گروهی آثار صنایع‌دستی هنرمندان شهر بابل در گالری ملی صنایع‌دستی واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، آیین گشایش نمایشگاه گروهی آثار صنایع‌دستی هنرمندان شهر بابل چهارشنبه 18 دی 98 از ساعت 14 تا 17 در گالری ملی صنایع‌دستی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به همت معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مشارکت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برپا می‌شود و هدف از آن حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و آشناسازی مردم با فرهنگ و صنایع‌دستی هنرمندان بومی مناطق مختلف استان بابل است.

آثار این نمایشگاه شامل طلاسازی و زیورآلات، منبت چوب، تذهیب، تکه‌دوزی، معرق، آینه، تیفانی، صنایع چوبی، قلاب‌بافی و... است که در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

عاطفه تقی‌پور، مسئول و گردآورنده آثار و تولیدات 24 نفر از هنرمندان شهرستان بابل در قالب نمایشگاه گروهی مذکور متولد چهارم خرداد سال 1367 کارشناس رشته ارتباط تصویری و مدیر گالری و آموزشگاه هنردوستان و نماینده گروه نقاشان پشت شیشه ایران در شهرستان بابل است.

او نمایشگاه‌های متعددی را در دوره فعالیت خود در کشور برگزار کرد و به‌عنوان نفر اول در جشنواره کارآفرینان آینده سال ۹۸ در استان مازندران در زمینه نقاشی پشت شیشه انتخاب شد.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از ای نمایشگاه از 18 دی به مدت یک‌هفته از ساعت 9 تا 16 به گالری ملی صنایع‌دستی به نشانی میدان تجریش، میدان دربند، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398101726

برچسب‌ها