پایداری، نوآوری و دسترس‌پذیری اولویت فیتور 2020

چهلمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری مادرید موسوم به فیتور از روز چهارشنبه دوم بهمن 98 با حضور تورگردانان، دفا‌تر خدمات مسافرتی و دیگر شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان جهانی گردشگری نیز به عنوان آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد در این دوره با توجه به تحولات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان، اعلام کرده است که نوآوری و پایداری در صدر برنامه­‌های کاری آن سازمان قرار دارد.

در آستانه آغاز نمایشگاه فیتور، سازمان جهانی گردشگری روز دوشنبه 30 دی 98 میزبان نشست خبری سالانه بوده است و در خصوص دستاوردهای آن سازمان تا به امروز و چشم‌­انداز آن برای آینده، آخرین داده­‌های مربوط به روند گردشگری جهانی و در پایان برنامه‌­های خود را در طول سال 2020 با عنوان گردشگری و توسعه روستایی اعلام کرده است.

در آیین گشایش فیتور، سازمان جهانی گردشگری ابتکار جهانی خود را در خصوص کاهش مصرف پلاستیک آغاز می‌­کند. این ابتکار را در حال حاضر با حمایت دست‌اندرکاران اصلی گردشگری از جمله تورگردانان و مقاصد گردشگری به دست آورده است.

همچنین این نمایشگاه میزبان دومین دوره فینال رقابت­‌های استارتاپ­‌های گردشگری و نیز جوایز مقاصد گردشگری دسترس‌پذیر خواهد بود.

پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برپا شده است. در این رویداد سرپرست دفتر امور بین‌­الملل به همراه مدیران کل استان­‌های کرمان و یزد به عنوان نمایندگان این وزارتخانه حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 139811017

برچسب‌ها