امضای تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه با هدف توسعه زیست‌بوم‌های کسب‌وکارهای فناوری‌های فرهنگی

تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه در توسعه زیست‌بوم کسب و کارهای فناوری فرهنگی هم‌زمان با مراسم رونمایی و آغاز به کار رسمی بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، امضای تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه در توسعه زیست‌بوم کسب و کارهای فناوری فرهنگی همزمان با مراسم رونمایی و آغاز به کار رسمی بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، رئیس بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی،رئیس صندوق کارآفرینی امید و... در فرهنگستان هنر انجام شد.

توافق‌نامه همکاری چندجانبه در توسعه زیست‌بوم کسب و کارهای فناوری‌های فرهنگی میان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، فرهنگستان هنر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فرهنگی قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، بنیاد توسعه و همکاری‌های فرهنگی و دانشگاه پیام نور به امضا رسید.

این توافق‌نامه به‌منظور راهبری زیست‌بوم توسعه فناوری‌های فرهنگی و پشتیبانی از توسعه صنایع خلاق در قالب پلتفرم‌های کسب و کار و ایجاد هم‌افزایی و مشارکت جمعی تمامی ارکان و نهادهای متولی تنظیم و امضا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398110611

برچسب‌ها