قدردانی جامعه هتلداران ایران از نمایندگان مجلس و دکتر مونسان

به گزارش میراث‌آریا، هیئت‌مدیره جامعه هتلداران ایران در پی مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معافیت هتل‌های سه ستاره و پایین‌تر از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش میراث‌آریا، متن کامل بیانیه جامعه هتلداران ایران به شرح زیر است:

«در برهه‌ای از زمان که کشور در آزمونی سخت، دوران سخت و غمباری را تحمل کرد و صنعت گردشگری نیز دچار چالش شده بود، مجلس شورای اسلامی در بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده با تصویب بند 16 ماده 19 آن، خون تازه‌ای به شریان صنعت هتلداری و اقامتی کشور، تزریق کرد.

بر خود واجب می‌دانیم ابتدا از تک تک قانونگذاران عزیز اعم از بزرگواران در کمیسیون اقتصادی، فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان محترم همراه، سپاسگزاری نمائیم و همچنین از نمایندگان دولت در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر مونسان وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاونین محترم ایشان، روسا و اعضای محترم هیئت‌مدیره جوامع هتلداران سراسر کشور که همیشه با حمایت‌های خود، هتلداران کشور را تنها نمی‌گذارند، تشکری ویژه داشته باشیم.

همکاران عزیز و فعالان هتلداری و اقامتی سراسر کشور، این مصوبه را به مثابه یک پیروزی و موفقیت بزرگ، قلمداد نمائید و مبارکتان باشد. به یقین قانونگذاران عزیز و دولتمردان محترم با ارج گذاشتن به صنعت هتلداری کشور چنین قانون مهمی را حمایت و مصوب کردند و لذا بر ماست که با تلاش و کوشش مضاعف در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم.

جامعه هتلداران ایران همیشه و در هر زمانی مدافع حقوق اعضای خود در سراسر کشور بوده و امیدوار است بتواند با یاری شما بزرگواران باعث رونق صنعت گردشگری و هتلداری ایران عزیز شود.»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته تصویب کردند که خدمات اقامتی هتل‌های سه ستاره و پایین‌تر، مهمانپذیرها و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی یا اتحادیه‌های ذی‌ربط از پرداخت عوارض و مالیات معاف می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398110911

برچسب‌ها