افتتاح نمایشگاه آثار صنایع‌دستی بیماران ام‌اس در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نمایشگاه صنایع‌دستی انجمن مردمی ام‌اس ایران در ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز شنبه 12 بهمن‌ماه 98 در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، نمایشگاه صنایع‌دستی برای کمک به بیماران ام.‌اس از سوی انجمن مردمی ام.اس ایران در ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپاشده است.

در این نمایشگاه آثار میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، گلیم، کیف‌های دست‌دوز چرمی و گلیمی، انواع محصولات چرمی و... که ساخته دست هنرمندان عضو انجمن ام‌اس هستند، در معرض نمایش قرار گرفته‌اند.

مسئول نمایشگاه‌های انجمن ام‌ اس ایران درباره این نمایشگاه گفت: «این آثار توسط بیماران ام‌اس عضو انجمن تولید شده است. 20 درصد از سود حاصل از فروش این آثار برای کمک به انجمن و بقیه به خود بیماران تعلق می‌گیرد.»

طوبی بهرامی افزود: «مردم و علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی با خرید آثار این نمایشگاه می‌توانند این بیماران را برای خرید داروهای خود که  اغلب با مشکلاتی مواجه هستند، یاری کنند.»

انجمن حمایت از بیماران ام.اس ایران موضوع فعالیت جامعه حمایتی و خیریه است و در خصوص انجام امور در زمینه‌های پزشکی، علمی، تحقیقاتی، آموزش، پیشگیری، درمان، توان‌بخشی و ارائه خدمات رفاهی، معیشتی، خانوادگی و فردی برای حمایت از بیماران ام.‌اس است.

نمایشگاه صنایع‌دستی انجمن مردمی ام‌.اس ایران در ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از 12 بهمن 98 در ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و تا روز چهارشنبه 16 بهمن 98 میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398111364

برچسب‌ها