قدردانی رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل‌آپارتمان و پانسیون استان تهران از دکتر مونسان

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل‌آپارتمان و پانسیون استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تلاش‌های او به خاطر تصویب معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای هتل‌های یک تا سه ستاره از او قدردانی کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در نامه محمد‌علی فرخ‌مهر خطاب به دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«آنچه موجب پایداری و مقاومت تشکل می‌شود، جایگاه و پشتوانه‌های مادی و معنوی آن است.

صنعت گردشگری ایران عزیز با بهره‌مندی از میراث کهن فرهنگی ایرانی - اسلامی و فرهنگ و ادب با آمیزه‌ای از شعر و موسیقی آداب و سنن که سینه به سینه به دوره‌های تاریخی منتقل شده و در هر دوره به نوعی مواجه با تند‌بادها شده است؛ امروز با نقشه راه سند چشم‌انداز بیست ساله نقطه ثقل کسب درآمد و توسعه اقتصادی برای برون‌رفت از کوران حوادث و بحران‌های پی در پی سیاسی و اقتصادی را رقم زند پستوانه‌هایی همچون نهاد متولی به مدیریت حضرتعالی  موجب دلگرمی است.

اقدام شایسته‌ای که در جهت تصویب معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای هتل‌های یک تا سه ستاره توسط جنابعالی و معاونت محترم گردشگری آن وزارت و بذل توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفت موجب قوت قلب و توان بیشتر سرمایه‌گذاران صنعت هتل‌داری مقابل تندبادها و بحران‌های پی در پی شد.

ضمن عرض تشکر از عنایت خاص جنابعالی به صنعت هتلداری، توفیق روز افزون شما را برای حل معضلات و مشکلاتی که این صنعت با آن موجه است، از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139811137

برچسب‌ها