رژه اتومبیل‌رانان و موتورسواران استان البرز برگزار شد

هم‌زمان با برگزاری یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و 110 شهید استان البرز، موتورسواران و اتومبیل‌رانان این استان با خودروهای آف‌رود، کلاسیک، تاریخی، اسپرت، موتورهای سنگین و استریت، رژه‌ای باشکوه برگزار کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این حرکت نمادین امروز سه‌شنبه 15 بهمن 98 به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و استان البرز و به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسیر مهرشهر کرج تا سالن برادران شهید نژاد فلاح برگزار شد.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی هدف از برگزاری رژه موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرز را پاسداشت مقام شامخ شهیدان، صیانت از آرمان‌ها و راه و نام آنان، عنوان کرد.

او با اشاره به ضرورت تکریم مقام شهدا و یادآوری و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: «ورزشکاران موتورسوار و اتومبیل‌ران کشور، در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور موثر خود توانستند نقش ماندگاری در دفاع از سرزمینمان ایفا کنند که امروز، حفظ نام و خاطره این پهلوانان ملی، کمترین وظیفه ما در قبال رشادت‌های آنان است.»

انتهای پیام/

کد خبر 139811154

برچسب‌ها