رالی بزرگ خودروهای مسافرتی تهران _ قشم برگزار می‌شود

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، رالی بزرگ خانوادگی خودروهای مسافرتی (کمپر) را به‌مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در مسیر تهران ـ قشم برگزار می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این رالی روز پنجشنبه 17 بهمن 98 همزمان با ششمین روز از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور 50 دستگاه خودرو از استان‌های تهران، البرز، قزوین، یزد و خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در رالی بزرگ خانوادگی خودروهای مسافرتی در طول زمان برگزاری این مسابقه از استان‌های قم، اصفهان، یزد و هرمزگان عبور و از جاذبه‌های گوناگون مسیر خود بازدید خواهند کرد.

گرامی‌داشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسعه و ترویج گردشگری ارزان، آشنایی عموم مردم با اقوام مختلف کشورمان، تحکیم بنیان خانواده با حضور آنان در یک رویداد فرهنگی‌گردشگری در کنار یکدیگر، معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده و کمک به حفظ محیط زیست و طبیعت زیبای ایران، از جمله اهداف برگزاری رالی یاد شده است.

گروه‌های شرکت کننده که با خودروهای کمپر و کاروان در رالی حضور دارند، پس از 9 روز گردش در استان‌های مختلف روز جمعه 25 بهمن 98 در جزیره زیبای قشم گردهم آمده و به رقابت خود پایان خواهند داد.

منطقه آزاد قشم در برگزاری هرچه بهتر این رالی، با کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 139811155

برچسب‌ها