رونمایی از اپلیکیشن «چشم سوم» در غرفه قزوین با حضور دکتر مونسان

اپلیکیشن «چشم سوم» با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در غرفه استان قزوین رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، اپلیکیشن «چشم سوم» با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا خزائلی مدیرکل استان قزوین و ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات در غرفه استان قزوین رونمایی شد.

بنا بر این گزارش سیستم واقعیت افزوده یا اپلیکیشن «چشم سوم» کیو آر کدی دارد که جاذبه‌های گردشگری را اسکن می‌کند و اطلاعات صوتی و تصویری بیشتری را در اختیار گردشگر قرار می‌دهد. این مهم باعث می‌شود بروشور چاپی و اقلام تبلیغاتی دست توریست نباشد و سرعت بیشتری در یافتن مراکز اقامتی، تورها و خدمات گردشگری در قزوین دارد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در این مراسم گفت: «راه‌اندازی چنین اپلیکیشن‌هایی که اطلاع‌رسانی مراکز گردشگری را برای مسافرها و توریست‌ها تسهیل می‌کند، بسیار جای خوشحالی دارد اما گردشگران وقتی به استان وارد می‌شوند چطور باید از این اپلیکیشن مطلع شوند، بنابراین باید راهی اندیشید تا این اپلیکیشن به مردم شناسانده شود.»

مجری طرح این اپلیکیشن نیز تصریح کرد که اپلیکیشن «چشم سوم» از طریق بیلبورد و ارسال پیامک به گردشگران شناسانده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112414

برچسب‌ها