سامانه ملی اقامتگاه‌های عشایری در غرفه اردبیل رونمایی شد

سامانه ملی اقامتگاه‌های عشایری با حضور ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در غرفه اردبیل رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، مراسم رونمایی از سامانه ملی اقامتگاه‌های عشایری پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در محل غرفه استان اردبیل برگزار شد.

سامانه ملی اقامتگاه‌های عشایری با عنوان استارتاپ گردشگری عشایری «اوبا» با شعار «سفر برای زندگی» با رویکرد نگاهی نو به حفظ و احیای فرهنگ عشایری ایران توسط گروه گردشگری اوبا مجری ساماندهی و یکپارچه‌سازی سیستم رزرواسیون گردشگری عشایری و همچنین حفظ و احیای فرهنگ عشایری در ایران راه‌اندازی شده است.

علی گاردی ایده‌پرداز این سامانه گفت: «اساسی‌ترین کار این سامانه در شروع فعالیتش، به شناسایی آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارده به ایل عشایر شاهسون در استان اردبیل پرداخته است.»

سامانه یا استارتاپ گردشگری عشایری «اوبا» واسطه‌ای بین علاقه‌مندان به فرهنگ ایران زمین و ایل‌های عشایری است. از اهداف این سامانه فراهم کردن بستر گردشگری دیجیتال برای رزرواسیون و اقامت مشتریان خود در آلاچیق‌های عشایری و همچنین آموزش و شناساندن این موضوع به آنهاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112416

برچسب‌ها