رونمایی از برند و شعار گردشگری استان ایلام

 برند و شعار گردشگری استان ایلام و همچنین کد دستوری معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی این استان با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، مراسم رونمایی از کد دستوری معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ایلام پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، امیر ارسلان فیضی رئیس گروه فضای مجازی اداره کل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام در محل غرفه این استان برگزار شد.

کد دستوری معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ایلام با شماره‌گیری #843*6655* قابل دسترس است و این قابلیت و مزیت را دارد که بدون استفاده از اینترنت، کلیه اطلاعات مربوط به گردشگری و صنایع دستی استان به صورت پیامک به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی برای افراد ارسال می‌شود.

بنا بر این گزارش، این اطلاعات در دو بخش پیامک می‌شود که قابلیت انتخاب دارد؛ اول بخش گردشگری شامل کلیه آدرس‌ها و لوکیشن‌های رستوران‌ها، هتل‌ها، مکان‌های تاریخی و مراکز گردشگری و دیگری بخش صنایع دستی که شامل شماره تلفن و آدرس فروشگاه‌های صنایع دستی در سطح استان است. این کد دستوری قرار است در مرحله بعدی، جزییات قیمت‌های مراکز خدماتی را نیز به صورت پیامک برای توریست ارسال کند.

بازار هدف این کد دستوری مردم عراق هستند چراکه به صورت متوسط ۵۰۰هزار نفر عراقی به ایلام می‌آیند.

پس از رونمایی از کد دستوری، برند و شعار گردشگری استان ایلام نیز رونمایی شد که الهام گرفته‌شده از دشت لاله‌های واژگون است که یکی از جاذبه‌های گردشگری استان محسوب می‌شود.

\"ایلام هر فصل، چهار فصل\" شعار گردشگری استان ایلام است که با توجه به تنوع آب و هوای این استان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112417

برچسب‌ها