افتتاح 2 طرح‌ گردشگری در بوکان به‌مناسبت دهه فجر

به‌مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در ایام‌الله دهه مبارک فجر پروژ‌ه‌‌های گردشگری باغ گیلاس و بوکان آیلند در بوکان کلنگ‌زنی شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در  دهه مبارک فجر امسال، دو طرح مجتمع گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فرماندار شهرستان، و روسای ادارات بوکان با هدف ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به مسافران و گردشگران و عموم همشهریان کلنگ‌زنی شد.

پروژه باغ گیلاس در زمینی به مساحت 6831 متر مربع در جاده کوسته که شامل قسمت‌هایی همچون هتل، سفره‌خانه سنتی, فروشگاه، نمایشگاه صنایع‌دستی، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز و آلاچیق توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

 همچنین پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و ورزشی بوکان آیلند در زمینی به مساحت ۲۳هزار متر مربع واقع در اراضی پشت کیوه‌ ر‌ه‌‌ش و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال شامل بخش‌هایی از قبیل سوئیت‌های اقامتی در دو طبقه، نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی، رستوران سنتی، فضای سبز و آلاچیق و بخش‌های ورزشی توسط مسئولان کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112421

برچسب‌ها