رونمایی از اپلیکیشن مسترتریپ در غرفه آذربایجان شرقی

اپلیکیشن مسترتریپ که منطبق بر توسعه پایدار است، با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در غرفه آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، مراسم رونمایی از اپلیکیشن مستر تریپ پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و حمزه‌زاده معاون گردشگری میراث آذربایجان شرقی در محل غرفه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

اپلیکشن مستر تریپ بر اساس توسعه پایدار، ۳۰۰ مسیر گردشگری در آذربایجان شرقی را همراه با اطلاعات رستوران‌هایی که با استانداردهای میراث فرهنگی منطبق هستند و رستوران‌هایی که از وزارت میراث فرهنگی مجوز دارند، ارائه کرده است.

این اپلیکیشن اطلاعاتی چون مسیریابی و هواشناسی، نقشه هوشمند گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تور اقامتگاه، معرفی راهنمایان گردشگری و آموزش فنی و فرهنگی (بوم‌گردی-طبیعت‌گردی) را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد.

در این اپلیکیشن سعی شده تمامی عوامل دخیل در توسعه گردشگری پایدار شناسایی و در دسترس قرار داده شود چراکه یکی از موانع توسعه گردشگری، فرهنگ‌سازی جامعه میزبان و مسافر است. از جمله امکانات ویژه این اپلیکیشن، می‌توان به معرفی لوکیشن روی نقشه و لیست، مسیردهی با GPS و معرفی روستاهای گردشگری استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112550

برچسب‌ها