رونمایی از کتاب‌های 5 زبانه راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کتاب‌های راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان که به پنج زبان زنده دنیا ترجمه شده رونمایی کرد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، دکتر علی اصغر مونسان در سومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

او در بازدید از غرفه سیستان و بلوچستان ضمن گفت و گو با تعدادی از هنرمندان صنایع دستی این استان، فعالان حوزه گردشگری و مدیران بخش دولتی و خصوصی سیستان و بلوچستان این کتاب ها را رونمایی کرد.

کتاب های راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان، به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و چینی ترجمه و منتشر شده است.

این کتاب ها برای اولین بار در کشور به پنج زبان زنده دنیا رونمایی شدند و در نوروز ۹۹ در تیراژ بالا چاپ و در سطح گسترده بین گردشگران داخلی و خارجی در استان سیستان و بلوچستان توزیع خواهند شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه رونمایی از این کتاب ها سیستان و بلوچستان را مقصد مهم گردشگری در کشور نام برد که ناشناخته مانده است و نیاز به معرفی و تبلیغات دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 139811258

برچسب‌ها