کمپرهای ایران در جزیره قشم گردهم آمدند

رالی کمپرهای کشور به همت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، خودروهای حاضر در این رالی روز 17 بهمن با هدف ترویج فرهنگ اتومبیل‌رانی ایمن و توسعه سفرهای ارزان از تهران حرکت کردند و پس از پشت سر گذاشتن استان‌های قم، اصفهان، یزد و هرمزگان و بازدید از جاذبه‌های گوناگون مسیر خود، به جزیره زیبای قشم رسیدند.

در رالی گردشگری مسافرتی خانوادگی (کمپر) 50 خودرو مسافرتی از استان‌های تهران، البرز، قزوین، یزد و خراسان رضوی حضور دارند.

کمپ جزایر ناز قشم تا 25 بهمن میزبان کمپر‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی خواهد بود.

گرامی‌داشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسعه و ترویج گردشگری ارزان، آشنایی عموم مردم با اقوام مختلف کشورمان، تحکیم بنیان خانواده با حضور آنان در یک رویداد فرهنگی- گردشگری در کنار یکدیگر، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان‌های مختلف، معرفی جاذبه‌های کم نظیر جزیره قشم و کمک به حفظ محیط زیست و طبیعت زیبای ایران، از جمله اهداف برگزاری رالی یاد شده است.

این رالی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، سازمان منطقه آزاد قشم و پلیس راهور ناجا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112654

برچسب‌ها