ابهر آماده اسکان 500 نفرشب مسافر در نوروز 99

شهرستان ابهر آمادگی اسکان 500 نفرشب مسافر را برای ایام نوروز دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ابهر روز گذشته در محل فرمانداری این شهرستان به ریاست معاون عمرانی فرماندار ابهر برگزار شد.

در این جلسه مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان ابهر اظهار کرد: «این شهرستان با ظرفیت اسکان 500 نفرشب در ایام نوروز آمادگی پذیرش گردشگران نوروزی را دارد.»

مهدی باقری ادامه داد: «هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای این شهرستان با ظرفیت اسکان 110 نفر، 15 خانه بوم‌گردی با ظرفیت اسکان 150 نفر،  آموزش و پرورش با ظرفیت اسکان 200 نفر و شهرداری ابهر با ظرفیت اسکان 40 نفر به اسکان مسافران نوروزی به اسکان مسافران نوروزی می‌پردازد.»

همچنین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ابهر بخشدار ابهر خبر از برپایی سفره‌های هفت سین در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان داد و گفت: در دو روستای هدف گردشگری درسجین و قروه و همچنین در شهرهای ابهر، هیج و صائین قلعه سفره های هفت سین برپا می‌شود.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به تشکیل اکیپ نظارتی مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر، پاکسازی معابر و زیباسازی، پاک‌سازی جاده ها و رفع نواقص، شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لکه گیری آسفالت معابر و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398120610

برچسب‌ها