تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع‌دستی مشمول طرح تعویق ۳ ماهه اقساط تسهیلات

بانک مرکزی مصادیق کسب و کار‌های متاثر از شیوع کرونا را که می‌توانند پرداخت اقساط خود را سه ماه به تعویق بیندازند، منتشر کرد.

به گزارش میراث آریا، بانک مرکزی مصادیق کسب و کارهای متاثر از شیوع کرونا را منتشر کرد. بر این اساس این دسته از کسب و کارها مجاز خواهند بود در کنار اشخاص حقیقی که وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند، سه قسط اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ را نپردازند.

بر این اساس با تلاش دکتر علی‌‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهان‌گردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین‌راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی)، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی و  مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی، مشمول امکان بهره‌مندی از تعویق پرداخت تسهیلات در اسفند ۹۸ و دو ماهه اول سال ۹۹ شده‌اند.

مراتب به قید فوریت به تمامی واحدهای بانک‌‌ها و مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل می‌آید. همچنین اقساط وام‌های قرض‌الحسنه تمام اشخاص بدون قید و شرط به مدت سه ماه به تعویق خواهد افتاد و بانک‌ها موظف به اجرای این بخشنامه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 139812211

برچسب‌ها