ارائه خدمات امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌ر‌انی در منازل

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نهادهای دولتی و غیردولتی به‌منظور حفظ سلامت هم‌وطنان و مقابله با انتشار ویرس کرونا، خدمات امداد خودرویی در محل (در منازل) ارائه می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این اقدام در راستای اجرای طرح پویش ملی و خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در مقابله با ویروس کرونا، فراهم کردن رفاه بیشتر، حفظ سلامت عمومی جامعه و کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری از روز شنبه 24 اسفند 98 آغازشده است.

همه هم‌وطنان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق وب‌سایت رسمی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌ر‌انی به نشانی www.taci.ir از خدمات قابل‌ارائه شده در این طرح، آگاهی پیدا کنند.

همچنین بر اساس دستور حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش خواهد شد تا خدمات امدادی با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه در استان‌های مختلف کشورمان ارائه شود.

هم‌وطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره تلفن‌های سراسری 09629 (سامانه ملی سفر) و 6423 و کد خدمات استانی 1423 (بدون نیاز به شماره‌گیری کد استان) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398122729

برچسب‌ها