جذب کمک‌های بلاعوض برای صنعتگران کرمانشاهی

سرپرست معاونت صنایع دستی کرمانشاه از جذب کمک‌های بلاعوض برای صنعتگران و هنرمندان استان که دچار خسارت و زیان شده‌اند، خبر داد.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، پیمان الدینی امروز سه شنبه پنجم فروردین ماه ۹۹ اظهار داشت: «با استناد به مکاتبه معاونت صنایع دستی کشور مبنی بر اعلام لیست صنعتگرانی که توان مالی آنها در سطح پایینی قرار دارد، لیست تهیه و ارسال شد. »

 او از اختصاص ۶۷۰میلیون ریال، در قالب کمک هایی بلاعوض روستایی و شهری خبر داد و اظهار کرد: «پیگیری کامل این موضوع از طریق معاونت صنایع دستی این اداره کل صورت گرفت تا جایی که منجر به تایید نهایی و ارسال لیست مذکور در روز ۲۸ اسفند به بانک شد »

سرپرست معاونت صنایع دستی کرمانشاه در ادامه‌ گفت: «بر اساس اظهارات کارشناسان مربوطه استان کرمانشاه به‌عنوان تنها استانی که موفق به اخذ نتیجه نهایی شده، معرفی شده است »

او با بیان اینکه تعداد ۱۹ صنعتگر از این کمک ها برخوردار شدند افزود: «از مبلغ 29 میلیون تا 45 میلیون ریال، کمک‌های بلا عوض، متغیر بوده است. »

زین الدینی گفت: «در صورت ادامه دار بودن این کمک ها لیست نفرات جدید در این روزها که دچار ضرر و زیان شده اند تهیه و به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال خواهد شد. »

انتهای پیام/

کد خبر 139901056

برچسب‌ها