نظارت بر عملکرد تاسیسات گردشگری به منظور رعایت پروتکل وزارت بهداشت

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، حمیدرضا کمالی از نظارت بر عملکرد تاسیسات گردشگری فعال استان خبر داد و اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا واحدهای متخلف پلمب میشوند.

او گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن، با واحدهای متخلف برخورد می شود.

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری سیستان و بلوچستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: روند نظارت تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

او گفت: طی بازدیدهای نظارتی که در ایام نوروز از تأسیسات گردشگری استان به عمل آمده، از ادامه فعالیت تعدادی از واحدهای متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل های وزارت بهداشت جلوگیری شد.

کمالی بیان کرد: در راستای پیشگیری از تداوم هرگونه اعمال غیربهداشتی و تهدید سلامت مردم، طی بازدیدهای انجام شده به برخی از متخلفان نیز تذکر داده شده است.

او گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن شکایت از تاسیسات گردشگری با شماره های ۳۳۲۱۲۳۳۶ و ۰۹۶۲۹ و یا بصورت مستقیم با شماره ۰۹۳۷۵۰۸۱۷۳۷ با حوزه نظارت بر مراکز و خدمات گردشگری استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

کد خبر 1399010917

برچسب‌ها