اجرای طرح گردشگری مجازی «سفر به کهگیلویه و بویراحمد» در نوروز 99

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه بویراحمد از انتشار ویدئو و عکس از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز سه‌شنبه دوازدهم فرودین ماه گفت: «با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، بر اساس دستورالعمل ارسالی از وزارت خانه، جاذبه‌های گردشگری استان در قالب ویدئو و عکس در فضای مجازی منتشرشده است».

او با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان گفت: «از طریق معرفی جاذبه‌های گردشگری در فضای مجازی زمینه اوقات فراغت مردم ایجادشده است».

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: «در گردشگری فضای مجازی ظرفیت‌های گردشگری تمام شهرستان‌ها توسط واحد روابط عمومی اداره کل معرفی‌شده است«.

او افزود: «علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دیدن جاذبه‌ها گردشگری به صفحه رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد به آدرس kb_cthh و سایت این اداره کل به آدرس http://kb.mcth.ir مراجعه کنند.»

صفایی ادامه داد: «تا شکست کامل کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از طریق فضای مجازی برنامه‌های متنوع و شادی به مردم نمایش داده می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399011215

برچسب‌ها