بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری سلامت شهرستان فردیس

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز طی جلسه‌ای که روز شنبه 23 فروردین 99 با حضور شهردار فردیس برگزار شد، مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری سلامت را بررسی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، فریدون محمدی اولین سفر کاری خود را به همراه سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان به فردیس اختصاص داد و بعد از بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان برای پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذار پروژه بزرگ هتل و بیمارستان گردشگری سلامت به شهرداری فردیس رفته و با شهردار و معاونان شهردار به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

در این بازدید که سرمایه‌گذار طرح هم حضور داشت درباره مهم‌ترین مسائل و مشکلات سرمایه‌گذار پروژه گفت‌وگو شد و شهردار فردیس اعلام کرد تمام حمایت‌های لازم برای آغاز به کار پروژه و رفع موانع آن انجام شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و نقش بی‌بدیل آن در توسعه همه‌جانبه استان، راه‌اندازی پروژه بزرگ هتل و بیمارستان فردیس را نقطه عطفی در توسعه و عمران شهر فردیس و استان البرز دانست و بر حمایت تمام سازمان‌ها، نهادها به‌ویژه شهرداری از این پروژه تأکید کرد.

او در ادامه به همراه شهردار فردیس از محل دره رودخانه کرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه شهرداری فردیس برای تبدیل این محل به یک پارک بزرگ با کارکرد تفریحی و توریستی قرار گرفت.

 این دره که در بستر رود کرج واقع‌شده فضای بسیار مناسب با چشم‌انداز زیبا دارد که برای فعالیت‌های گردشگری به‌ویژه توریسم شهری دارد و در رفاه عمومی شهروندان نقش بسزایی خواهد داشت.

این پروژه در سال 95 با حضور مقامات عالی کشوری و استانی کلنگ زنی شد اما به دلیل مشکلاتی که پروژه در مرحله گودبرداری و فوندانسیون داشته، متوقف‌شده است، به‌زودی مشکلات آن توسط اداره کل استان پیگیری و رفع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1399012419

برچسب‌ها