استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه گردشگری آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: «در دوران شیوع کرونا، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق فضای مجازی سرعت یافته است.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری در دومین جلسه شورای روابط عمومی بابیان اینکه ویروس کرونا در کنار تهدیدهایی که برای سلامتی انسان داشته است فرصت‌هایی جدیدی را هم به وجود آورده است، اظهار کرد: «پیش از شیوع بیماری کرونا آن‌گونه که بایدوشاید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استفاده نمی‌شد اما کرونا تلنگری شد تا به این ظرفیت نیز توجه ویژه‌ای شود.»

او بابیان اینکه از زمان شیوع کرونا در کشور بیش از چهار هزار کلیپ و گزارش تصویری از جاذبه‌های گردشگری کشور تهیه و در فضای مجازی پخش‌شده است، افزود: «برای این منظور باید فهرستی از ظرفیت‌های گردشگری استان تهیه و در فضای مجازی مورداستفاده قرار گیرد.»

در این جلسه هر یک از حاضرین در ارتباط با روش‌های معرفی و جذب بیشتر گردشگران راهکارهایی ارائه دادند و مقرر شد از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی بیشتر هنرمندان پیکسوت صنایع‌دستی، تأسیسات گردشگری و آثار کمتر شناخته‌شده استان بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 139901254

برچسب‌ها