برگزاری وبینار منطقه آسیااقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری

وبینار منطقه آسیا اقیانوسیه با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا در محل معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه‌گیری بی‌سابقه covid  19 و ضرورت اتخاذ تمام ابزارهای لازم مدیریتی برای به‌کارگیری استراتژی مؤثر ارتباطات بحران به منظور تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه‌ای، وبینار منطقه آسیا اقیانوسیه UNWTO با موضوع «بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا» را بعدازظهر روز سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه برگزار کرد.

وبینار مذکور به زبان انگلیسی و میزبانی مارسلو ریسی، مدیر ارتباطات UNWTO و هری هوانگ معاون مدیر گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونین حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

مطالب مهم مطرح‌شده در این نشست مجازی عبارت بودند از: بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تأکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست‌اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح‌شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک‌پذیرتر هستند.

همچنین اطمینان به مسافران در خصوص امنیت مقاصد و راه‌های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO بوده است.

کشورهای شرکت‌کننده در این وبینار شامل نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افغانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1399021023

برچسب‌ها