تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بسته‌های معیشتی برای توزیع در بین تعدادی از خانواده‌های نیازمند، تهیه و امروز شنبه 20 اردیبهشت 99 ارسال شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این بسته‌های معیشتی با کمک کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به همت مرکز مقاومت بسیج به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تهیه شده و در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ حسن اکبری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دراین‌باره گفت: «پیرو فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه و برگزاری رزمایش مواسات در استان‌های مختلف، این بسته‌های غذایی با هدف کمک به هم‌وطنانی که به علت شیوع کرونا کسب‌وکار آن‌ها آسیب دیده است، توزیع می‌شود.»

او افزود: «این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و... است که با کمک کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مرکزمقاومت بسیج این وزارتخانه تهیه و توزیع می‌شود.»

سرهنگ اکبری در ادامه گفت: «سازمان بسیج مستضعفین خانواده‌هایی را که در زمان شیوع کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، شناساسی و انتخاب کرده و این بسته‌های غذایی از طریق سازمان بسیج مستضعفین در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 139902201

برچسب‌ها