بازدید معاون میراث‌فرهنگی کشور از موزه ملی ایران پس از بازگشایی

معاون میراث‌فرهنگی کشور روز دوشنبه 6 خرداد 1399 به شکل سرزده از موزه ملی ایران بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط موزه ملی ایران، محمدحسن طالبیان ضمن تقدیر از عملکرد موزه ملی ایران بر رعایت اصول بهداشتی از سوی کارکنان و بازدیدکنندگان، ضرورت پرهیز از هرگونه سهل‌انگاری در اجرای دستورهای بهداشتی در صیانت از آثار تاریخی فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در موزه تأکید کرده و  خواستار توجه جدی بر رعایت پروتکل ویژه بازدید از موزه‌ها شد.

جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران در طی این دیدار گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای بازگشایی تدریجی موزه ملی ایران ارائه کرد.

معاون میراث‌فرهنگی کشور از سالن نمایشگاه کشفیات باستان‌شناسی سال 98 بازدید کرد و از نزدیک نصب نشانه‌های رعایت فاصله‌های اجتماعی، مسیر بازدید یک‌طرفه تعیین‌شده با رعایت فاصله ایمن از ویترین‌های نمایش، نصب راهنماها و.. را موردبررسی قرار داده و در این خصوص نکته‌های لازم را مطرح کرد.

روند بازگشایی موزه ملی ایران به شکل تدریجی و پلکانی است و در این راستا نمایشگاه کشفیات باستان‌شناسی سال 98 از 4 خرداد 1399 پذیرای علاقه‌مندان است، در مرحله بعد موزه ایران باستان از آغاز دوره عیلامی تا پایان دوره ساسانی (طبقه همکف) از 10 خرداد 1399 به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهد شد. اطلاع‌رسانی در خصوص بازگشایی سایر قسمت‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین از تمامی بازدیدکنندگان درخواست می‌شود پیش از مراجعه به موزه ملی ایران پروتکل ویژه بازدید از موزه ملی ایران، درج‌شده در سایت این موزه به نشانی irannationalmuseum.ir و صفحه اینستاگرام به نشانی irannationalmuseum_fa را به‌دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399030727

برچسب‌ها