معرفی گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در «صبح زرستان»

تازه‌ترین برنامه تلویزیونی با نام «صبح زرستان» با رویکرد «معرفی جاذبه‌های گردشگری و شناخت هنرمندان صنایع دستی خوزستان» روی آنتن شبکه خوزستان می‌رود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، شبکه همدلی شبکه خوزستان، از دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ سری برنامه‌های «صبح زرستان» به تهیه‌کنندگی اکبر صابری‌نژاد با رویکرد «معرفی جاذبه‌های گردشگری و شناخت هنرمندان صنایع‌دستی خوزستان» و تازه‌های خبر استان را روی آنتن برده است.

در آستانه ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی در این برنامه، بازشناسی رشته‌های بومی و سنتی صنایع‌دستی خوزستان، معرفی هنرمندان صنعتگر استان و پخش نماهنگ‌های گردشگری از جمله بخش‌‌هایی است که در راستای تحقق شعار سال و «جهش تولید» تهیه و تدارک دیده شده است.

در این برنامه سید محمد عبودزاده به عنوان مجری، علی حاجی‌وند مجری‌بازیگر، قاسم عبادی‌فر کارگردان تلویزیونی، مهدی صالحی دستیار تهیه‌کننده و هنرمندان موسیقی مقامی و محلی خوزستان و هنرمندان صنایع‌دستی رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت.

«صبح زرستان» تلاشی ارزشمند از صداوسیمای مرکز خوزستان است که باهمکاری اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان میهمان مردم شریف استان خواهد بود.

«صبح زرستان» شنبه‌ها، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها حدود ساعت ۸:۰۰ تا ۹:۰۰ از شبکه خوزستان بصورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399031426

برچسب‌ها