سرپرستان 2 معاونت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب شدند

در حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران حسین باقری به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی منصوب شد

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه و مدیریت اداره کل عصر دیروز سه شنبه 20 خرداد ماه برگزار شد.

متن این حکم به شرح ذیل است؛

نظر به تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت»  این اداره کل منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه، با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان کارشناسان در راستای اهداف و ماموریتهای این اداره کل اهتمام لازم به عمل آید.

همچنین انتظار می رود با هماهنگی معاون محترم توسعه مدیریت وزارتخانه متبوع و ایجاد تعامل با دستگاههای اجرایی مربوطه، ضمن پیگیری و اجرای اهداف و سیاست‌های سازمانی، نسبت به ایجاد نظم و انضباط اداری و برقراری اصول رفتار حرفه ای در بین کارکنان، پیاده سازی کامل طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت صرفه جویی در همه موارد اقدام نمایید.

توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه حق خواستاریم.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری مازندران منصوب شد

  • همچنین در حکمی از سوی مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، احسان محمدی سرپرست جدید معاونت سرمایهگذاری مازندران شد.

درمتن این حکم آمده است:

«نظر به تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت سرمایهگذاری و تأمین منابع این اداره‌کل منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان کارشناسان در راستای اهداف و مأموریتهای این اداره‌کل اهتمام لازم به عمل آید. همچنین انتظار می‌رود با هماهنگی معاون محترم سرمایه‌گذاری و طرح‌های وزارتخانه متبوع و ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی مربوطه، اهداف و سیاست‌های سازمانی را در زمینه سرمایه‌گذاری، جلب، جذب و حمایت سرمایهگذاران و تدوین، اجرا و نظارت بر برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری پیگیری و اجرا کنید. دقت، سلامت، و صحت گردش کار با سرعت مناسب برای اینجانب حائز اهمیت است.

توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه حق خواستاریم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399032125

برچسب‌ها