همايش بزرگ اتومبیل‌رانی و مسابقه چندجانبه کشوری اسلالوم جام مدافعان سلامت

همایش بزرگ خودروهای دو دیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت‌های سنگین، ریس، استریت و تریل و مسابقه چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم، جام مدافعان سلامت با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این دو برنامه به‌صورت همزمان، روز جمعه 23 خرداد 99 با هدف قدردانی از ایثار و جانفشانی‌های کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان برگزار شد.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی، کمک به رونق صنعت گردشگری کشور، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، تشویق جوانان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کشور و همچنین هدایت هیجانات و استعدادهای آنان در حوزه اتومبیلرانی از دیگر اهداف اجرای این برنامه‌ها است.

در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در آغاز برنامه، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده میان شرکت‌کنندگان توزیع و نکات بهداشتی به آنان یادآوری شد.

در مسابقه قهرمانی کشور رشته اسلالوم، جام مدافعان سلامت که در 9 کلاس مثبت و منفی ۱۵۰۰ سی‌سی آقایان و بانوان، کلاس آزاد، سه کلاس جانبازان و معلولان و کلاس ویژه کادر درمان در پارکینگ باشگاه انقلاب برگزار شد، حدود 200 نفر از سراسر کشور شرکت کردند.

همزمان با این رویداد، خودروهای دو دیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت‌های سنگین، ریس، استریت و تریل در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه انقلاب کرج با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان گرد هم آمدند.

این گردهمایی شرایطی فراهم کرد تا شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به خودرو و موتورسیکلت، بتوانند ضمن به نمایش گذاشتن خودروهای خاص و تیونینگ شده خود، به تبادل نظر و اشتراک‌گذاری تجربیاتشان بپردازند.

از آنجایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتومبیلرانی نزدیک به چهار ماه متوقف شده بود، این برنامه با استقبال مواجه شد.

برای علاقه‌مندان به اتومبیلرانی، برنامه‌های متنوع و مختلفی از جمله رالی تورهای گردشگری وسیله‌های نقلیه تاریخی، رالی‌های خانوادگی به مقاصد گردشگری کمتر شناخته‌شده، نمایشگاه و گردهمایی ویژه انواع خودرو و موتورسیکلت و ... از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، تا پایان سال اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399032410

برچسب‌ها