نمایشگاه صنایع‌دستی در پایانه دریایی بندرانزلی برپا شد

به‌مناسبت هفته صنایع‌دستی نمایشگاه صنایع‌دستی از روز جمعه 23 خردادماه 99 به منظور عرضه و فروش هنرهای دستی هنرمندان بندرانزلی در پایانه دریایی اداره بنادر و دریانوردی گیلان برپا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌‌نقل از روابط‌عمومی اداره‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌گیلان، در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان بندرانزلی شامل حصیربافی، سفالکاری، آینه‌کاری، تولید گل و گیاه، رشتی‌دوزی، تولید لباس‌های محلی گیلان با همت گروه روگا و با حمایت اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندرانزلی در معرض دید و فروش عموم شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند در ۲۰ غرفه محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند در صورت تمایل به صورت مستقیم و بدون واسطه صنایع‌دستی مورد علاقه و نیاز خود را از تولیدکننده خریداری کنند.

این نمایشگاه علاوه بر صنایع‌دستی در سه غرفه خوراک محلی شامل دو غرفه پخت آش و یک غرفه پخت نان کشتا نیز به بازدید‌کنندگان عرضه می‌شود.

این نمایشگاه به‌مناسبت هفته صنایع‌دستی برپا شده اما برگزارکنندگان آن در تلاشند تا این نمایشگاه تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به پایانه دریایی اداره بنادر و دریانوردی گیلان واقع در میدان گمرک جنب پل تاریخی غازیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399032436

برچسب‌ها